background
Testowy blog
  • Last
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

poniedziałek, 10 października 2011

KROPKI - KRESKI : Korowód


Marek Grechuta i zespół Anawa - Korowód (1971)

...zobaczone na koncercie Janka Samołyka w Belgu.

Który był bardzo fajny, świetnie bawiłem się w swoim towarzystwie, a sympatyczny autor Samołyk uwzględnił moją fejsbukową prośbę o cover The Go-Betweens i nawet dostałem dedkę Was there anything I could do? (świetna, wykrzyczana końcówka i niesamowite solo Pani Na Skrzypcach).

A tutaj jeszcze jest video z wykonania Getting Colder, które barbarzyńsko nie doceniałem, a które idealnie oddało atmosferę tego małego występu.
Janek Samołyk - Getting Colder (live w Belgu)

PS. Wypatrzona przeze mnie okładka płyty to najprawdziwszy vinyl ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz